Dålig skönhetssömn

Usch vad jag har sovit dåligt inatt. Jag har vaknat flera gånger och när jag väl vaknar för att gå upp så vill kroppen inte äta någonting. Än så länge har en morot fått duga, men jag känner att jag äntligen börjar bli lite hungrig :) weii!
Galet trött är jag och jag vet inte alls vad jag ska hitta på idag. Efter att ha mått så dåligt i en 7-veckors period så har förberedelserna inför nationella muntliga i svenska B inte gått att fokusera på, där av får jag helt enkelt skippa nationella idag. Det finns inte så mycket mer att göra. Jag kan inte fortsätta att pressa min kropp, det funkar inte. Jag kommer att klara kursen bra utan nationella muntliga :)

Hoppas jag hittar på någonting idag så att tankarna inte för flöda vilt. No good.
Kanske kan jag hitta någonting att arbeta med :)

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Frun <3

Jag är hemma 18.15 vänta dig ett samtal och sysselsättning till kvällen! Gå förbi ica och köpa något mysigt? Dricka lite te och kolla mysig film? :) <3

2010-12-01 @ 15:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0