Dunderförkylning

Vart ska jag börja? Jisses...

I onsdags vaknade jag upp med en riktig käk- och nackvärk, även lite i huvudet. Mot kvällen blev värken värre och jag fick även ont i lederna och bara för att så tog jag tempen som visade 37,7 och höjdes under nattens gång till 38,5. På torsdagsmorgonen när jag vaknat låg den runt 38 igen och jag hade galet ont i halsen och var hes som en liten hes-Amanda :) ... men jag började känna mig bättre. Fredagen var lugn och vad om inte galen rethosta kommer näst? Jag blir tokig. Jag saknar inget förkylningssymptom. Feber, snuva, halsont, hes, ledvärk, övrig värk, hosta, en söndrig liten nos.... jag tror att jag nämnde allt! OCH NU KAN JAG INTE FÅ SOVA HELLER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0