Kärlek på höga höjder

Julklappsöppning blev det igår med då jag kände att sitta och öppna julklappar från mamma på julafton, utan henne, inte kändes helt okej. Och hur söt var hon inte? Hon hade rimmat i år, massor av rim. Hon berättade hur hon haft en penna och ett papper i bilen för att skriva ner rim hon kom på hela tiden, 16 rim... inte dåligt av vår söta mamma! Och i år fick vi "bara" pengar. Hon hade slagit in en 500 lapp i vardera paket, och olika storlekar var det på alla. Som vi skrattade! :) Trots årets konstiga jul så var detta en otroligt bra minijulafton.

Idag ska jag (&Tilla) träffa pappa. Det blir första gången för mig på ett år, Tilla har haft kontakt med honom däremot. Jag träffade pappa på BuP i onsdags efter att jag velat hela dagen över hur jag skulle göra. Skulle jag gå med och prata med Klas och Louise med pappa, eller skulle han få gå själv med Tilla? Efter att ha varit där ville han ses och prata och jag sa okej. Det kan inte bli värre än vad det redan är och det blir intressant att se vad han har att säga. Dessutom önskar jag honom allt väl även vi inte har kontakt eller är kompisar. Jag är också nyfiken på att se utvecklingen av hans hus som han byggt på sedan sommaren 2007.
Mycket känslor fladdrar, och jag började griniiii igår när jag sa hej då till mamma, ha ha. Hon är borta i tre veckor. Hon kom och väckte mig kl 5 i morse för att säga hej då. Jag älskar henne! Mycket :) Och jag klarar mig alldeles utmärkt själv men hormonfladdret (som ni vet att jag har) gjorde mig så ledsen igår... lilla manda då! Ha ha... nu mår jag bra och jag har sagt åt henne att flyga säkert och hon lovade att hon skulle ta piloten i nackskinnet annars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0