Vadå ruta ett? Nej ruta tio!

Berg- och dalbanan tillbaka! Hej hej :)... ha ha.
Tack till er mina vänner. Jag har aldrig tidigare träffat på några som är så förstående, och det behöver jag till 100%. Emma ditt sms gjorde mer än du tror, jag blev så glad. Du är underbar! Och Olivia tacktacktack, det första jag tänker på när vi pratar problem är när vi satt hos pappa på taket en sommarkväll och sedan blev du jagad av blattar på cykel :)

För att uppdatera lite så ägnades hela onsdagen på BuP. Först med mamma halv nio - tio och sedan med pappa halv tre - tre. Tilla och jag fördrev tiden i Sollentuna centrum hela dagen, butiker & fyra fika, han vi med.. inte dåligt va? hur som helst så var vi där för att läkare Klas & psykolog Louise skulle få våra föräldrars uppfattning. Tilla ska medicineras om två veckor med litium vilket är ett grundämne med även medicin för människor med bipolär sjukdom (manodepressiva). Jag däremot är diagnoserad kroniska/återkommande depressioner och går på tabletter själv, verkar fungera bra. Som ni vet har jag mått jättedåligt vissa dagar och väldigt bra andra, och detta beror mycket på att jag haft så grova depressioner sedan flera år tillbaka att min kropp blir fruktansvärt rädd för att jag ska dyka ner i en depression igen när signaler kommer vilket gör att jag blir osäker osv. Det bästa med onsdagen var att jag fick ett klart besked om att jag ska vidare utredas första veckan i januari och framöver för att se om jag har någon mer sjukdom eller störning. Vilket jag redan är galet säker på. Tankarna flyger hejvildt mest kring att jag har ett sådant behov av närhet och är helt galet rädd för att bli övergiven. Självklart handlar det kring mycket annat också, men bland annat detta.
Som ni vet, har jag bestämt mig för att inte dölja mina problem, och jag känner mig töntig över att jag skriver ut allt men samtidigt är det så fruktansvärt skönt. Och för många är det intressant att veta. Jag är överglad att jag är inskriven hos BuP igen - det är en sådan trygghet!

Ps. Marie, ha det bäst i Sundsvall! Hjärta dig

Trevlig fredag älskade människor!
Puss puss puss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jagad av blattar på cykel..jag dör! Men kan inte annat o hålla med, vilken mysig kväll vi hade! Manda, jag är ledig i helgen om du vill ta en fika! Slå en pling, gos på dig

2010-12-17 @ 17:13:50
Postat av: emma

ser fram emot att vi kommer närmare varandra inom kort så vi kan mysa igen!

kram på dig gullet!

2010-12-17 @ 23:56:32
Postat av: marie

MEN HJÄÄÄÄRTA DIG!!!!!

2010-12-26 @ 04:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0