1:a Advent!

Tiden bara rullar på... gud så härligt! Och alla vet vad första advent betyder... fyra veckor kvar till JULAFTON. Förresten, inte har det pratats mycket om julkalendern i år?! Visst börjar den sändas imorgon? Hmm konstigt.

Jag har ganska nyss kommit hem från julmarknaden som verkligen inte gick bra idag. Helt ok. Nästa gång ska jag ta med mig Happy Socks - kom förbi då era tokglada strumpvänner! ;) Men helt okej gick det... det var trots allt -10 grader vilket får mig att tro att folk sökte värmen så mycket som. Vem vill då ha en frusen lussebulle? För jag lovar dig att de var frusna... jag menar -10 grader, vad är det i frysten? -18 väl? Inte så stor skillnad. Kalla var krakarna :( Jag har hunnit vara hemma en stund men nu bränner det jättemycket på mina kinder. HÄRLIGA VINTER! Som jag frös idag men ack så underbart ändå! Wiwiwi...
Och dessutom har jag gjort en god god gärning idag. Jag skickade med Tilla, pepparkakor och 10 lussebullar till pappa trots att vi inte har haft kontakt på ett år. Det tycker jag var riktigt bra och snällt gjort av mig :) säger ingen annan det så säger jag det haha!

1:A ADVENT FÖRSTÅR NI?!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0