Ändrade planer

Kanske firas julafton i Sverige eller blir det Spanien för första gången? Det är frågan.
Mamma har alltid velat haft med sig någon av sina döttrar ner, och jag är den som velade mest och längst. I princip var det ingen annan som ens tänkte tanken haha. Hur som helst så vill mamma så gärna att jag följer med ner ändå... så idag har vi desperat kollat billiga flygbiljetter. Och tro det eller ej! Men hyggliga priser finns än. Jag kommer så klart hem till Nyår igen, don't you worry!

Tråkigt men underbart så ska jag, mina syskon, mamma och mormor till Sandhamn nästa söndag för julmarknad och julbord. Det är nämligen så att min mamsing fyller 50 år nästa måndag :) Stor dam. Det tråkiga är att julmarknaderna jag kommer att stå på är fyra söndagar och just den andra, vilket är nästa söndag, är den bästa och ger mest försäljning. Så lite ledsen över det är jag. Men det är klart att min familj kommer i första hand, utan tvekan och tvivel!

Nu ska jag verkligen försöka ta tag i min Psykologi och Historia. Båda ämnena är faktiskt svåra... psykologin kan bero på min lärare. Men helt enkelt är det inte ändå..



Hoppas att ni får en fin dag! :)
& en liten bild för roliga blogg. Fjortisstämpel på mig idag känner jag. Men so what!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0