Årets första smygbakning


Idag tjyvstartade jag med att göra mina livs första GI-lussebullar. Och helt ärligt så är jag supernöjd över resultatet. Jag förväntade mig inte  goda smaskiga lussebullar med socker och mycket smak. Men detta steg över mina förväntningar, dock inte mycket söt smak med lussebullarna smakade precis som vanligt bortsett att dem var utan socker :) jag kan leva på dem tills julafton... hihi.

Utöver det så blev Sebba sugen på pepparkakor och köpte därför färdig pepparkaksdeg - och hur kul kan inte det bli?
Jag gjorde gubbe Sebastian och tand Amanda. Sebastian skrev med omsorg Amanda + tre hjärtan. Han brände dessutom pepparkakorna... menas det tvärtemot "jag tycker om dig" då? ;) Tanken var i alla fall fin och det är den som räknas.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0