Domedagen är kommen

Idag medicineras jag och det enda jag kan känna är olycka. Det ska inte behöva bli såhär...
Eftersom jag är så pass dålig igen så kommer närvaron i skolan att stiga tyvärr och jag kommer befinna mig på något ställe där jag kan vara lat eller springades med en dammvippa i handen eller mest troligt i köket med mjöliga händer, om ni nu skulle få för er att leta efter mig ;)
I två veckor framöver kommer mina känslor spela spratt och jag är jättenervös. Det blir alltså bara värre i en 14 dagars period. Jag hoppas verkligen att jag kan tackla det bra då Niklas och Marko kommer hem nästa vecka... pirripirr :) egentligen behöver jag inte oroa mig ett dugg... allting löser sig.

Så Amanda är nervös, nedstämd, otrevlig osv osv... men hon är även den där fina Amanda som är glad, fnissig och helt knasig - det har Mikis sagt. Knasknasknasknas...
Förresten så ska jag få följa med mamma till Gimo på onsdag. Hon ska hålla föredrag och jag får äran att övningsköra :) jag gillar min mamma, mycket!

TIPS! Se filmen: I skuggan av värmen
Crazy bananas fin film... jag skapade floder i sängen - vilken talang!

Kommentarer
Postat av: KnasMikis <3

För mig är du alltid underbar! <3

2010-11-23 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0