Don't touch me!

Haha, ni vet när man kan bli sådär riktigt irriterad? - Det hände mig idag!

Jag var på väg hem från skolan, tidigt och bra. Riktigt glad och på bra humör var jag också. Sista bytet till buss 570 så hoppar det efter några busshållsplatser på en tant, när hon sätter sig hoppar hon på mig.. hon snuddar mig inte bara eller vi kan väl säga att hon snuddar mig bra mycket. Inte nog med det så luktade hon äcklig tantparfym (utländsk variant), och för att inte tala om hennes gubbe som satte sig på sätena framför... Japp ni hörde rätt! Sätena, mitt i bara, trots att det var mycket folk. "Idiot" känner jag då! Men till slut går detta par av och då kommer det någon busshållsplats senare på en ny människa. Denna gång en dam som jag tyckte såg riktigt fet ut till en början men vi kallar henne endast tjock. Hon var allmänt ofräsch och kunde inte hålla sig till sin sida av här-går-gränsen-mellan-sätena!
EN TILL...
för att inte tala om igår när jag satt på tåget och en dam dykte upp, hon såg riktigt psykiskt sjuk ut men pratade normalt. Äckligt hår, underläppen bara hängde och hon hade en ansiktsuttryck som om hon sett någonting overkligt utanför fönstret. Och av att se en sådan (förlåt) men värdelös människa, som ser ut att gett upp hoppet på allt, får mig att må illa.

Usch, lite taskig lät jag... men visst får man bli riktigt irriterad ibland?! Just nu skrattar jag endast åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0