En tisdagskväll

Jag har bestämt mig för att vara en öppen person, visserligen har jag alltid varit det... men jag känner mer att, varför ska jag ljuga om vem jag är? Sanningen är den att jag är jag och jag har stora brister. Jag lider av kroniska depressioner och ska inom kort om-medicineras för ny serotoninhöjande medicin. Utöver det så ska jag framöver börja på KBT - kognitiv beteende terapi. Och ja, jag skäms! Fruktansvärt mycket. Men jag lika väl som mina nära vänner måste acceptera att jag har en obalans i kroppen. Kunde jag ändra på det så skulle jag göra det, men min vilja och min styrelseförmåga kan inte ändra på det, tyvärr. Så hej, här är jag!

Det var jobbigt att skriva men jag måste ärligt talat acceptera att det är så mitt liv ser ut. Mina vänner har fått lära sig att bli tillfälligt utestängda och den ångesten jag får för det är någonting som sliter i min själ dagligen. Men det är ingenting jag gör med vilja.... jag ska i alla fall få hjälp och allting kommer att bli bättre :) *hoppas jag ;) det är hoppet jag lever på just nu*


Just NU! sitter jag med en ansiktsmask och har precis gjort min första egna självinbakade fläta, Mikis visade mig *skön brud förövrigt*, och ja... jag kan inte påstå att min är lika snygg som hennes men träning ger färdighet!!
Imorgon är det nationella prov i svenska B del 2 (skriftliga i 5 timmar) och jag orkar det inte alls, usch, en känsla säger att jag kommer att stupa på provet men tack till min vilja så tar jag mig dit och gör det dumma provet! :) Här är jag & jag bjuden på denna grymma bild.

Äööuh vad skulle jag mer skriva JO... imorgon ska jag ge er lite julklappstips ;) jag har kommit på några smaskiga bra faktiskt.




Kommentarer
Postat av: Emma

Fina Amandä, precis som du är :)

2010-11-17 @ 09:03:43
Postat av: Amanda

Sv: Åhh... dina ord värmer!

2010-11-17 @ 14:03:45
Postat av: M.

love you anyway!

2010-11-22 @ 23:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0