Idag mår jag bra

Fjärde dagen på medicineringen och det känns otroligt bra. Dock vet jag att nu kan det endast väntas 14 dagar av full nedstämdhet - men det är inte säkert! Jag känner i alla fall mig så mycket gladare och ork har jag... massor av ork till fritid, inte skolan än men det kommer. Jag sover på nätterna :D... jag har fortfarande svårt att somna men inte jämfört med när jag somnade fyra på nätterna och nu klockan ett. När jag somnar sover jag i alla fall bra, lagom nedsövd och lagom mycket. När klockan ringde vid sex imorse så flög jag nästan upp ur sängen, vilken underbar känsla! Jisses! :) ... psykologi uggiften avklarad oh mään it feels good! Och jag pluggade historia i mängder igår. Nöjd tjej helt enkelt!

Idag består dagen av mys med Mikis, stockholmsmys! Wippihoo :) därefter kör vi vidare på en myskväll.
Imorgon hörrni, då blir det till att julpynta massor! Och på söndag är det julmarknaden som gäller :) nice nice...
Jag måste gå till banken idag och växla pengar till växelkassan på söndag. På tal om planering och dagar så värmde jag mina skor i ugnen imorse, detta låter som om jag tänkte att det skulle vara varma när jag gick ut men icke! Jag värmde dem i omgångar om 2-3 minuter och sedan gick jag i dem i 4 minuter och in igen... där av sägs det att skorna ska bli mjuka och forma sig efter foten = inga skavsår. Jag återkommer med resultat! 80 grader, 2-3 minuter. Skinnskor of course.
Igår beställde jag Uggs också, sandfärgade långa :) det har jag velat gjort länge men aldrig gjort. Det roligaste är att jag och Mikis kommer bli lookalikes då båda har en Boomerang jacka och (snart) sandfärgade Uggs.



Ha en fin dag!! :)
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0