Lycka

Nästa söndag är det officiellt jul, vad glad jag blir!!!
Jag har ägnat 40 minuter åt att göra en vinterlista på Spotify :) wipihoo!

**Ikväll har jag varit på Harry Potter och den var verkligen verkligen bra, den bästa av dem alla. Sevärd till 100 % helt enkelt. Mycket skratt från min sida dessutom. Klockren film...**

Jag ser fram emot morgondagen mycket, då jag ska börja min dag på SACO-mässan i Älvsjö och därefter åka hem för att baka årets första lussebullar. Jag brukar inte tjuvstarta men läget är så att jag kommer stå på Sigtunas julmarknad nu i fyra söndagar (från och med den 28 november). Imorgon måste jag alltså baka GI-lussebullar vilket jag aldrig gjort tidigare. Är bullarna äckliga så måste jag leta efter ett nytt recept, men jag tror nog att jag kommer klara mig finnemang! :)

Nu ska jag bestämt somna!
Kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0