Snygging!

Titta vilken fin tatuering min pojke har gjort! Inte för att han är min, fast lite min Niklas och jag gillar att säga det :) muhaha. Fin har han gjort sig till sin hemkomst som är på tisdag, pirripirr! Jag kommer att bli så glad och chokad. Glad är jag redan! Tatueringen är verkligen jättesöt - jag säger söt men fin kanske låter bättre?



** Det finns en tatuering nummer två (ny, annars blir det nr 3) men han sa inte vilken det var, jag gissar på att jag vet vilken där är men jag delar inte med mig den. Så 100 % säker är jag inte, men en nummer två finns det... tjusigt! :)
(Jag skulle aldrig passa i tatueringar, haha! Tur det för det ser ut att göra något fruktansvärt ont)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0