WOHO, nöjd!

Visst vet jag att jag minskat i kilo men att jag minskat så mycket runt midjan, inressant!
Glad blir man över fina resultat... för min del från 90 cm midjemått i sommras till dagens 85 cm i midjemått. :)

Nu ska jag göra en riktigt rolig uppgift eller intressant kanske är ett mer rätt ord.
Jag ska arbeta med min Religions uppgift som handlar kring otrohet. Och bara så att ni vet så enligt mig är det inte tillåtet under några omständigheter. Otrohet för mig säger mig att det finns klara brister i förhållander och då kan man lika gärna avsluta sitt förhållande och gå vidare. Genom otrohet sårar man endast den andra partnern. Och ännu värre är otrothet när en hel familj i inblandad - Tänkbart: du sårar inte en, du sårar alla!

Ciiiiaaao!


Kommentarer
Postat av: Emma

:D

2010-11-26 @ 11:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0