Helgens erbjudanden

Shit vad jag hatar att komma på rubriker. Jag är i en period, en så kallad rubriklös period! :-)
Hur som helst så har jag haft en helt underbar helg, fredagen var en galet bra kväll då det var vinmys hemma hos Jacob med David, Emma & Tilla (till en början). Tjejerna lekte hemmafruar och killarna mansgrisar ;-)... skämt o sido så lagade vi skivad potatis i ugn med kycklingfilé och vitlökssmör + bearnaisesås. Sanningen är den att vi skulle lagat avokadobulgur med räktzatziki men efter alla omständigheter fick vi improvisera, och gott blev det ändå :-), till efterrätt serverade vi Gino. Kvällen slutade underbart med massor av prat och även morgonen därpå, fruktansvärt härligt... exakt vad Amanda behövde!
Idag ska jag ta med mig Tilla på en visning i stan och sedan får vi se vad denna söndag erbjuder. Jag måste ta det lugnt, dags att friskna till nu tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0