"Jag blir aldrig sjuk"

Har vi hört den förr? Har vi sagt den förr? Jo då, det har vi nog alla! Och denna gång bestämdes det att det skulle bli min tur. Sanningen är den att jag sällan blir sjuk. Nu är jag i alla fall helt fast i en förkylning med torr hals samt otroligt jobbig hosta och snuva på det. Jag känner mig faktiskt inte hängig vilket är skönt men ahh va i hela he**etet.

Denna natt har bestått av hosta... hosta.... hosta.....hostaa......HOSTAAA! = sömnlöshet. Jag är där av uppe denna morgon kl 06, och hostan försvinner inte TROTS halstabletter och te + att jag sitter upp :( ... det jobbiga är det att vi just nu bor i Danderyd för tillfället, vart ska jag då gå till läkaren? Kanske har mamma ett mirakel i sitt medicinskåp? Hoppas! :)
Jag vet att förkylningarna går,
jag hoppas i alla fall att ni håller er friska & GLADA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0