Konsten att älska livet

Jag är lycklig nu och det finns en skala för lycka också. Jag är inte på högsta delen av skalan, alltså inte 100% lycklig men jag mår helt dunder bra :-) Jag kan inte sluta nämna att jag hade en riktig TOP NOTCH helg :-) och jag tillbringade timmar med min underbara Emma både fre, lör och sön.
Idag har varit en jobbig dag (ta det inte på fel sätt). Jag gick upp vid kl 7 imorse för att köra Tilla till Väsby så att hon lätt kunde ta sig till Uppsala. Tack till mammas dumma val av gamla vägen till Väsby så missade Tilla tåget och mamma fick ta tunnelbanan :-) Jag mådde fysiskt dåligt imorse, ont i magen och illamående. Jag kom hem igen kl 08:45 och kröp ner i sängen, inte många minutrar efter somnade jag om och sov till kl 11. Suuuuuper, var det! Jag mådde bra när jag vaknade och hade ett långsamtal med Linda. Därefter sov jag lite mer och sedan fixade jag mig och tog bilen in till stan, till mamma, för att kolla på några visningar.... och jag har blivit förälskad i en lägenhet nu. Håll tummen! Den var så mysig.
Imorgon ska jag få jobba :-) även på fredag och det är också super... fredag = fredagsfika.
Nu ropar sängen!


****kisses****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0