Living THE life

Dagen har börjat med lite sovmorgon och därefter mysfrukost med min kära tvilling och lilla Alfons.
Både jobbig & bra sömn i natt. Ni vet när man vaknar sisådär klockan 05:35 på morgonen och inte kan somna om? Så var det för mig + hosta på det, jag tyckte nog lite synd om mig själv ;)
Temperaturen ute har stigit lite och Alfons kände sig så pass varm att vi gick en mycket längre promenad idag, annars brukar han tycka att det är för kallt. Vi gick bland annat på isen och det var jätte mysigt! :)
Nu ska jag inom kort börja göra mig i ordning för att åka in till stan om någon timme. Alfons och jag ska möta upp Tilla & Lollo och ta en eftermiddagsfika!
Ikväll är det lill-lördag! vilket innebär att det kanske blir en liten utgång ikväll, det har vi inget emot? Pigga upp vardagen lite! Det jag och tilla gjort sen i måndags kväll är att cruisa runt med bilen. Igår hämtade vi upp Emma i Sollentuna och åkte till kista och åt på BK, hur gott som helst igår! Därefter handlade vi och lämnade av Emma och tog oss över till Täby för att återuppleva lite minnen. Tilla sa flera gånger om "det känns som om vi aldrig varit borta" och jag instämde, hur mysigt och trevligt som helst hade vi det. Efter det mötte vi upp Niklas på vägen och vi tog oss till honom för att dricka lite te (och äta kladdkaka) hur mysig kväll som helst! Tilla och jag åkte sedan hem halv ett på natten. Gud vad det är underbart att vara 18 och ha körkort, en sådan frihet! <3

Hoppas ni har en trevlig vecka mina fina vänner! POK

Kommentarer
Postat av: Emma

finaste amandä! <3

2011-02-17 @ 23:44:04
URL: http://gymfjolla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0