Mysfredag!

Ikväll var planen att äta middag med mamma och min tvilling, men den ändrade jag på. Otroligt fina mamma Jessica Delér ringde och frågade om jag kunde ställa upp som barnvakt och mina favvisbarn Isse & Phille, självart?! Eller hur? Så vid kl 16:30 ska jag ta bilen och gasa över till Lidingö och mina småttingar för att mysa. Det blir till att laga mat och se på barnfilmer, läsa saga och natta killarna och sedan invänta Jessica och därefter plocka upp min busiga tvilling som ska ut på staden och busa :) Bra kväll! Bra med lugn och bra för min förkylning. Jag är supernöjd över hur min kväll kommer att bli.
Hostmedicin har jag nu fått också :) snälla börja hjälpa miiiig!
Trevlig fredag mina fina vänner!
Denna helg blir riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0