Senaste Nytt!

Det finns bra delar av mig med kan jag lova!
Igår, på alla hjärtans dag, tog jag mitt körkort :), vilken frihet! Och idag är jag grymt stolt över att det endast hann gå 2 veckor och 4 dagar efter att jag fyllt hela 18 år. Bra Amanda!
Jag gjorde teoriprovet förra veckan på torsdagen 10/2, dagen efter körde jag upp i snöstormen som ni minns! Då det föll 3 dm snö under en natt. Jag kuggade och körde sedan upp denna måndag 14/2 = klappat och klart! Ge aldrig upp människor - det är viktigt att inte glömma bort!
Denna morgon hade jag och Tilla en mysig frukost, vi kollade runt lite på nätet och sedan tickade klockan mot en Alfonspromenad och att Tilla skulle åka till sin praktikplats. Men innan detta så insåg vi att Alfons tycker att det är på tok för kallt för att gå promenader, det vill säga att han vägrar efter några meter. Då bestämde vi oss för att köpa honom ett par söta skor. Beställt och klart, nu inväntar i bara leveransen och inom kort ska han även på en jacka för de kallaste dagarna i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0