GI är toppen!

GI är riktigt bra! Att få äta gott klassas inte som bantning, eller? Ät en redig oxfilé fullt med vitlökssmör och sallad till det... en perfekt GI måltid!
Tack till GI har jag gått ner från min hemska vikt i somras vilket låg på som MAX 59 kg. Idag väger jag 53 kg och jädrans vad nöjd jag blir! Imorse vägde jag 52,8 kg och ner till 50 kg ska jag. DÄREFTER Emma, så hänger jag med dig på gymmet all day long! Ha ha... weii!! Jag är så himla värd denna unnardag idag!

Dessutom var jag hos BuP imorse och fick sömntabletter utskrivna, nu kan jag äntligen få sova på nätterna <3! Under denna sömnlösa period i alla fall.. IMORGON SKA MARIE FIRAS! Fyyy så roligt!!!


Trevlig fredag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

snyggast på gymmet då :D

2011-01-08 @ 08:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0