Söndag

God morgon/god förmiddag mina pärlor!

Jag har nu anlänt till jobbet och ska jobba på till klockan 18 ikväll. Därefter väntar en underbar middag på RESTAURANG med Mikis, det är vi så värda - tycker vi! Helt tokmysigt ska det bli. Sedan på tisdag far Mikis till utlandet och jag kommer att sakna henne. Hon får sol och värme, jag fick moln och moln i Spanien. Men det gör mig ingenting, viktigast var att få miljoner kramar av mamma :) *jag vet, amanda, 4 år fortfarande*

Det ringde så pass mycket idag att jag inte hann skriva klart mitt inlägg kl 13, haha. Tokigt. 24 bokningar på en söndag då vi är två personer som jobbar, inte alls dåligt! Verkligen inte dåligt! Muy bien. Nu har jag slängt i mig lite lunch - hamburgekött med fetaost och gurka. Gotti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0