Fettisdagen

Javisst är det dags att frossa lite idag! Dock inte för min del ;-)

Mår ni bra? Det hoppas i alla fall jag! Hur jobbigt är det inte att må halvdant eller till och med dåligt?
Själv vaknade både jag och Tilla idag och kände 0% för denna dag, usch så hemskt det var! Nu mår jag & min andra halva fint igen... puhh. Solen börjar lysa lite här i Danderyd nu och jag hoppas att den kommer fram fullt ut, för det är den tydligen i Stockholm? Men det ser lovande ut än så länge :-)
Jag har tänkt på ännu en sak, att sakna någon. Är inte det rätt så jobbigt också? Det finns klart flera grader av saknad och det beror lite på. Handlar det om att din flickvän/pojkvän ska iväg på semester och du stannar hemma så kanske inte det är en jobbig saknad men just saknade av att inte kunna få exakt som du vill... jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, men ni kanske förstår vilket tåg jag tuffar på.

Kram till Er i alla fall
Bästa dagen att tröstäta är idag - fettis fettis fettis ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0