Idag är det torsdag & imorgon fredag!

Mycket händelserik vecka på något sätt. Mycket tankar har virrat runt i mitt huvud och detta kan bero på att jag faktiskt inte betett mig bäst under alla dagar. Det kan jag få lite ångest övet, men vem f*n är perfekt?!
Hur som helst mår jag underbart bra idag, och ikväll ska jag mysa järnet i sällskap med D, yeeay!
Prick just nu ska jag och Tilly jobba med projektet, ansvarsfullt och vuxet!
Guess what!
Äntligen har vi funnit vår lägenhet och inflyttning blir fre den 1 april, det är snart!! Jag är så sjukt glad. Sankt Eriksgatan ligger den på, precis vid St Eriksplans t-bana... it's a hallelujah moment!
Nu... jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0