Känsligt område

Mig kan man verkligen trampa på tårna, eller till och med fötterna, om man når fel område. Mitt hjärta och mina känslor, jisses vad jag kan vara känslig.
Jag lämnade in min lilla Alfons hos djurakuten kl 8.15 idag, så rädd han var... massor av darr och helt panikslagen. Nog känner jag mig nöjd med Affes doktor :-) Riktigt trevlig och mysig tjej, trots all rädsla så verkade Alfons gilla henne också.
När jag och tilla lämnar honom där åkte vi till Wayne's vid centralen och tog en snabbfrukost och pratade. En del, inom okej grad, ångest rullade in. Typiskt. Jag känner mig något lugnare nu men det känns som om jag är personen som ska trassla in mig i lite snören. Kanske ska jag börja låsa in mig hemma? ;-) Skulle inte tro det. Allt löser sig och inget fel från min sida har uppstått, som sagt.... jag är bara överkänslig.


Såg nyss att jag satte ett VG på min praktikrapport också! Det är jag stolt över, det var en förjävlig uppgift!
Nu ska jag plugga vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0