Känslor

Ibland älskar jag känslor extremt, tolka det inte fel men jag kan till och med älska att gråta & vara ledsen. Det får mig att känna att jag är mänsklig, jag lever och man får vara ledsen. Jag skulle absolut inte vilja vara människan som ständigt är glad och sprallig. Däremot skulle jag i känslovärlden kunna utesluta på tok för känsliga Amanda och sur-Amanda :-)
Denna dag klagar jag inte på. Jag sov kvar hos David igår och sov jätte gott i natt, jag drömde till och med att det regnade - och hur skönt sover man inte till det ljudet? För skönt nästan! David flög iväg till jobbet lite innan 6 imorse och jag gick sedan upp kvart över 7... lyx att få ligga kvar i sängen, kändes inte speciellt jobbigt.
Solen sken på mig massor imorse och det sprallade galet mycket i min kropp, så glad, fredag, fredagsfika, middag ikväll hos Anders och Stina - Stinas goda mat! Och inte minst Molly, Ella och Smulan (hundar) vi ska pussas massor! Jag fick bestämma att vi ska äta fisk ikväll, Stina älskade mitt val mellan fisk, kött och vad mer det nu fanns att välja på.

Galet glad! Livet börjar ordna till sig. Snart är studenten och innan det påsk och valborg! Och innan det inflyttning till Sankt Eriksgatan.



Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0