Människor går mig på nerverna

Att människor ska låta sitt beteende gå ut över andra förstår inte jag? Varför är känslor så svårt att hålla in? Varför är det så lätt att bli upprörd? - Tanken av känslor får mig trött nu för tiden. Och hur komplicerat allting ska vara. Kan vi inte bara få leva? Det är i alla fall vad jag gör nu. Singel, lever livet och allting är händelserikt.
Igår
Befann mig jag, Tilla och mamma på bio, vi såg Black Swan - väldigt bra och intressant film. Lite skräck då och då, och ni anar inte hur mycket jag skrattade då vi satt inne i biograf Saga, sal 1 - hur stor som helst, och alla människor hoppar till och låter skräckslagna. Kvinnan intill mig höll till och med för ansiktet en gång under filmen, och själv så höll jag på att få en riktig riktig skrattattack. Det måste jag klart göra om! :-)

"Säger man verkligen befann mig jag, tilla och mamma?! Haha kul låter det egentligen"
Nu ska jag leta rätt efter min trullis och sedan åka hemåt soon.
Hugs and kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0