Om mig

Det finns någonting jag älskar, okej det finns mycket jag älskar men barn. Fulla med glädje, kärlek, liv och energi. Det är så underbart att se och någonting som alltid kan få mig att må på topp.
Kärlek är nog det bästa och sämsta som finns men en sak är säkert och det är att utan kärlek skulle vi inte klara oss. Många förnekar känslor och låtsas ta allt med en nypa salt och jag lovar att det har jag också, agerat som om ingenting hänt eller gjort mig illa, men endast för att det ska få mig bättre att ingen kan komma åt mitt hjärta och göra mig ännu mer illa. Helt galet egentligen.
Sanning är grymt, det kan aldrig skada om man alltid följer sanningen. Den får absolut inte glida in på ett bananskal en dag senare, det kan nämligen vara försent då. Känslorna hinner ikapp.
Och i sanningens ord, jag saknar kärlek! Gud så jag älskar närhet och kramar - no kidding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0