Tristess

Först och främst har jag sjukt tråkigt och mina känslor kryper sig på min kropp och snart upp till hjärnan (och det vill vi inte). Ångest är någonting som drabbat mig igen, vart är mina rutiner? Från och med 1 april är de tillbaka och jag superlängtar redan! En annan fråga som går runt i mitt huvud är hur en person kan bli så idiotisk på ett år, det är helt vansinnigt. Drop it it it it!
Jag vill ha tillbaka mitt liv - NU!
Jag står inte ut med detta längre. Jag minns när vi väl var tvugna att flytta ifrån Sigtuna och jag kunde knappt stanna kvar där en dag till, jag ville därifrån på stört. Nu är vi därifrån och meningen var att vi skulle bo här i Danderyd i 2 veckor MAX. Dessa två veckor gick finfint men dessa veckor blev också till det dubbla, 4 veckor med andra ord. Och från och med nästa helg packar vi väskorna för att bo 2 veckor i Sollentuna, var av 3-4 dagar befinner vi oss i Paris - thank god! Jag vet i alla fall att det inte kan förlängas och 1 april är ett fast datum.
I helgen ska det mysas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0